Αυτή είναι το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών
Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα, την οποία υπογράφει ο designer/creative director Δημήτρης Παπάζογλου και η ομάδα του DpS / Athens.
Η σχέση μας με το εξωτερικό είναι βαρύνουσας σημασίας: Είμαστε ένα Φεστιβάλ Ελληνικό, Ευρωπαϊκό και διεθνές. Απευθυνόμαστε στο εγχώριο κοινό αλλά και στους χιλιάδες διεθνείς επισκέπτες της Ελλάδας, γι’ αυτό και συστηνόμαστε με το διεθνές μας όνομα: Athens Epidaurus Festival. Με το βλέμμα στραμμένο προς τα έξω, παρουσιάζουμε διεθνείς καλλιτέχνες και το έργο τους, σχεδιάζουμε καινοτόμες ερευνητικές δράσεις, που απευθύνονται σε ειδικούς αλλά και το ευρύτερο κοινό, ενώ, ταυτόχρονα, επενδύουμε στο εγχώριο καλλιτεχνικό δυναμικό στους τομείς του Θεάτρου, της Μουσικής, του Χορού, των Εικαστικών, της Περφόρμανς και των Εκδόσεων, με σκοπό όχι μόνο να παρουσιάσουμε τα έργα Ελλήνων καλλιτεχνών αλλά και να τα εξαγάγουμε. Εκτός από τις μεγάλες μετακλήσεις, τις οποίες είχε συνηθίσει το κοινό στο πρόγραμμά μας, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις διεθνείς συμπαραγωγές, που μας τοποθετούν στον παγκόσμιο καλλιτεχνικό χάρτη, πλάι σε αντίστοιχους οργανισμούς και Φεστιβάλ του εξωτερικού.
Το οπτικό σύστημα που δημιουργήθηκε από τον διεθνή Designer / Creative Director Δημήτρη Παπάζογλου και την ομάδα του DpS / Athens, αποτελεί μία σταθερή, αναγνωρίσιμη εικόνα που συνομιλεί με ευελιξία με την ολοένα εξελισσόμενη ταυτότητά μας. Ένα σύστημα επικοινωνίας, που στόχο έχει να συνοδεύσει αποτελεσματικά το όραμα και την ευχή μας για ένα Φεστιβάλ χωρίς περιορισμούς στον χώρο και τον χρόνο.» – Κατερίνα Ευαγγελάτου, Καλλιτεχνική Διευθύντρια
«Αντανακλώντας το ανανεωμένο όραμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου αλλά και την πολυεπίπεδη ανάγκη προβολής και εξωστρέφειας του κορυφαίου πολιτιστικού Ελληνικού Οργανισμού μέσα από ποικίλες εφαρμογές, η νέα εταιρική του ταυτότητα απαντά σε δύο βασικά ζητούμενα.
Καταρχάς, αποτελεί ισχυρό statement με συμβολικό χαρακτήρα, νοηματικές αναφορές, προεκτάσεις και ερμηνείες συνοψίζοντας οπτικά τον πυρήνα της φιλοσοφίας του. Επιπλέον, ως εργαλείο επικοινωνίας, η νέα ταυτότητα είναι πολυλειτουργική, δημιουργικά ευέλικτη, πειραματική, καθώς καλύπει αποτελεσματικά μεγάλο εύρος εφαρμογών. Ταυτόχρονα, διατηρεί αναλλοίωτο το πνεύμα του Φεστιβάλ και τα ιδιαίτερα ιστορικά του χαρακτηριστικά.