Nέα κινηματογραφική εβδομάδα με την Pixar να κάνει και πάλι το θαύμα της.
Τo Πάντα στο Κόκκινο είναι ένα παιδικό animation της νέας εποχής, καθώς μιλά ανοιχτά και με παιδαγωγικό τρόπο για ζητήματα όπως η σεξουαλικότητα και η γυναικεία περίοδος, μέσα από ελκυστικό σκίτσο και μια αφήγηση γεμάτη ασταμάτητα gags και εύστοχους συμβολισμούς. Αναμφίβολα μια από τις καλύτερες ταινίες που θα δείτε φέτος σε αίθουσα. Εκτός από μεταγλωττισμένο, το φιλμ προβάλλεται και στην πρωτότυπη εκδοχή του με ελληνικούς υπότιτλους.
Το Σημείο Βρασμού είναι το πιο απρόσμενα συναρπαστικό θρίλερ που είδαμε τελευταία. Μέσα από ένα εντυπωσιακό μονοπλάνο περιγράφει την ένταση σε μια κουζίνα εστιατορίου την Παρασκευή πριν από τα Χριστούγεννα, μία από τις πιο δύσκολες και πολυσύχναστες μέρες του χρόνου δηλαδή. Αγχωτικό, κλειστοφοβικό και φορτωμένο με τέσσερις υποψηφιότητες για BAFTA.
To Mετά τον Γιανγκ είναι η δεύτερη σκηνοθετική δουλειά του video artist Κογκονάντα, που κέρδισε την καρδιά της αμερικανικής κριτικής με το ντεμπούτο του, το Columbus. O Κόλιν Φάρελ υποδύεται έναν πατέρα που πασχίζει να επιδιορθώσει το ανδροειδές που αναθρέφει την κόρη του και στην πορεία ανακαλύπτει ότι έχει απομακρυνθεί τόσο από τη σύζυγό του, όσο κι από τα παιδιά του. Η ταινία έκανε την πρεμιέρα της στο πλαίσιο του περασμένου φεστιβάλ των Καννών.
Δύο ακόμα ταινίες επιχειρούν να προσελκύσουν το σινεφίλ κοινό. Η Μπαλάντα της Λευκής Αγελάδας είναι ένα ιρανικό δράμα με ηρωίδα μια γυναίκα που τα βάζει με ένα άδικο σύστημα, όταν νέα στοιχεία αποδεικνύουν την αθωότητα του συζύγου της για ένα έγκλημα για το οποίο καταδικάστηκε σε θάνατο και εκτελέστηκε.
Το River είναι το νέο ντοκιμαντέρ της σκηνοθέτιδας Τζένιφερ Πίντομ του Mountain, που επιχειρεί να συνθέσει μια ποιητική αφήγηση με άξονα τους ποταμούς της υφηλίου. Χρέη αφηγητή εκτελεί ο Γουίλεμ Νταφόε.
cover photo: Το «Σημείο Βρασμού» μέσα από ένα εντυπωσιακό μονοπλάνο περιγράφει την ένταση σε μια κουζίνα εστιατορίου
Αναδημοσίευση απο lifo.gr
Συντάκτης: Γιάννης Βασιλείου