Η Σάντρα Μπούλοκ και ο Τσάνινγκ Τέιτουμ φιλοδοξούν να επικυρώσουν την κινηματογραφική αναβίωση της εξωτικής περιπέτειας με τη «Χαμένη Πόλη», ένα διασκεδαστικό throwback στα ‘80s – ακούγεται ακόμα και το Final Countdown των Europe- που ενισχύουν υποκριτικά ο Ντάνιελ Ράντκλιφ σε ρόλο (πολύ) κακού και ο Μπραντ Πιτ με ένα σπαρταριστό πέρασμα.
Το «Αντίο Κύριε Χάφμαν», με έναν Ντανιέλ Οτέιγ σε εκείνες τις εσωτερικές, σπαρτιατικές ερμηνείες που πετυχαίνει τόσο καλά, όσο λίγοι, είναι ενήλικο σινεμά μεγάλου κοινού, το οποίο κάποτε παιζόταν για εβδομάδες στις αίθουσες, άφηνε τους θεατές ευχαριστημένους και έφτανε να έχει κόψει 40.000 – 50.000 εισιτήρια στο τέλος της καριέρας του. Τα «Κακά Παιδιά» είναι ένα caper κινουμένων σχεδίων όπου πρωταγωνιστεί μια εγκληματική συμμορία που απαρτίζεται από όλους τους εκπροσώπους του ζωικού βασιλείου που χαρακτηρίζουμε κακούς. Πρόκειται για θέαμα εύπεπτο, διασκεδαστικό τόσο για τα παιδιά, όσο και για τους ενήλικες συνοδούς τους.
Η «Βασίλισσα της Κυψέλης» από το Κόσσοβο είναι ακόμα μια πρόσφατη ταινία από το Κόσσοβο με φεμινιστικό υπόβαθρο και μάλλον η καλύτερη της σχετικής σοδειάς. Το «Άνεμος Ελευθερίας 1821» του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου( «Ημερολόγια Καταστρώματος-Γιώργος Σεφέρης») κινείται ανάμεσα στη μυθοπλασία και στην τεκμηρίωση και εξερευνά την ελληνική επανάσταση μέσα από το εύρημα ενός φανταστικού αγωνιστή της. Το «Τελευταίο Ταξίδι» του Άρη Χατζηστεφάνου βάζει τον Γιάννη Αγγελάκα να διαβάζει αποσπάσματα από το «Ταξιδεύοντας- Ιαπωνία, Κίνα» του Νίκου Καζαντζάκη και ενώνει την Ιαπωνία του τότε με εκείνη του σήμερα σε ένα ατμοσφαιρικό αξιοπερίεργο. Τέλος, κυκλοφορεί ακόμα ένα ελληνικό ντοκιμαντέρ, το αρχαιολογικού ενδιαφέροντος «Ίχνος του Χρόνου» της Διονυσίας Κοπανά.
Αναδημοσίευση απο lifo.gr
Συντάκτης: Γιάννης Βασιλείου